PALAUTUKSET JA VALITUKSET
Me Ikastetiketti.fi:llä saamme hyvin vähän palautuksia. Jos olet tuotteen ostettuasi muuttanut mieltäsi, tai jos tuote ei ole vastannut odotuksiasi, suosittelemme aina, että otat yhteyttä meihin mahdollisimman pian. Voimme sitten keskustella siitä, miten ratkaisemme ongelman. Samaa koskee, jos olet saanut väärän tuotteen, tai jos tuotteet ovat viallisia.
Räätälöityjen tuotteiden osalta kiistämme normaalin oikeiden palauttaa tuotteet tilauksen yhteydessä. Meille Ikastaetiketti.fi:llä on kuitenkin tärkeää, että olet tyytyväinen tilaukseesi. Oletko siis saanut viallisia tuotteita, tai eikö laatu vastannut odotuksiasi? Otathan meihin yhteyttä. Lähetä meille epäröimättä sähköpostia ja kuvaile vika tai ongelma. Voimme sitten yhdessä löytää sinua tyydyttävän ratkaisun. Kehotamme sinua myös lukemaan toimitusehtomme.
KENELLE PALAUTAN TUOTTEET?
Jos tilasit tuotteesi varastostamme, voit tietysti palauttaa ne 14 päivän kuluessa. Ennen kuin palautat tuotteesi, on aina hyvä ajatus lähettää meille sähköpostia tai soittaa meille numeroon 09 4245 1417 - Kun käytät palautusoikeuttasi, sinun on maksettava postituskulut itse.
Voit lähettää tuotteesi meille tai tuoda ne henkilökohtaisesti ennalta sovittuna aikana osoitteeseen:
Ikast Etiket A/S
Neptunvej 6
7430 Ikast
Tanska
Emme ota vastaan postiennakkolähetyksiä.
Pakkaa tuotteet huolellisesti ja liitä mukaan kuittisi kopio.
Varmista aina, että saat kuitin lähettäessäsi tuotteita takaisin. Emme valitettavasti voi korvata/hyvittää mitään paketteja, jotka katoavat kuljetuksen aikana.
Yleisesti sanottuna, me käsittelemme palautuspaketit samana päivänä kun ne saapuvat varastollemme, mutta kiireisinä aikoina käsittely saattaa kestää kauemmin.
MITEN SAAN HYVITYKSEN?
Jos tarvitset hyvityksen, summa siirretään sinulle aina käyttäen samaa maksutapaa, jota itse käytit tehdessäsi tilauksen.
Rahan siirtymisaika pankkitilillesi riippuu pankistasi ja käyttämästäsi maksutavasta. Huomaathan, että PayPalin käsittelyaika on 30 päivää.
VALITUKSET
Jos haluat valittaa Ikastetiketti.fi:ltä ostamastasi tuotteesta, voit soittaa asiakaspalveluumme, puhelinnumero 09 4245 1417, tai lähettää sähköpostia osoitteeseen info@ikastetiketti.fi.
Emme ole koskaan epäonnistuneet asiakasvalituksen ratkaisemisessa, mutta jos se tapahtuisi voit ottaa yhteyttä EU:n riidanratkaisufoorumiin (pyydämme sinua kuitenkin muistamaan, että sinun kannattaa ensin ottaa yhteyttä ikastetiketti.fi:hin nähdäksesi, voimmeko ratkaista ongelman):
Euroopan lainsäädännön mukaisesti kaikissa verkkokaupoissa on oltava linkki Euroopan komission verkkovälitteiselle riidanratkaisualustalle. Löydät alustan tästä: hhttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=FI.